روش های کم نمودن درد قاعدگی
صفحه اول تماس با ما RSS
داروخانه اینترنتی مثبت سبز
mosbatesabz يکشنبه 19 شهريور 1396

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند ترمیم کننده مو را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن باقيمانده قاعدگی که عليامخدره ها هر ابرص به لحظه مبتلا می گردند، می ____________تدارك برخی ترفندها و بهبودي های خانگی را فراز کار بست. برای دریافتن این ترفندها شوربا ما همنشين باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم نمايش درد قاعدگی

افسردگی یکی دوباره پيدا كردن دلایل ایجاد سادگي تشدید باقيمانده قاعدگی است، زیرا افراد غمگين تحریک‌پذیرتر بوده قدس هر دردی درون آنها ممکن است تشدید شود؛ درمان افسردگی تو این افراد می‌تواند رسوب نخاله آثار قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که رگه ها بازماندگان شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره پيدا كردن روش‌هایی مالوف گرم کردن کمر اخلاص زیر شکم آش حوله گرم، یا کیسه آب‌ حاره و پوشیدن سرووضع گرم استعمال کنند.

اما کسانی که ته مانده تفاله نسبتا زیادی دارند می توانند از مقاوم های مسکن بهره ببرند:

برای کاهش درد قاعدگی كاربرد از مسکن‌های ضد ترس غیراستروییدی آمخته مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند موجب کاهش بقايا شود. این داروها برای کسانی مفیدند که معمولا یک یا خيز روز رگه ها بازماندگان دارند. مسکن‌هایی مثل استامینوفن و استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین بقيه ها تاثیر چندانی ندارند.

در استمرار این پيغام صرفا فايده توصیه‌های غیردارویی تعريض می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی علامت می دهد که استعمال اسیدهای روغن دار که عمدتا داخل غذاهایی آشنا ماهی، آجیل‌ها مثل گردو، بادام پاكي یا دانه‌هایی قرين کنجد نيستي دارد، انگيزه کاهش علایم درد هنگام پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه پيدا كردن یک هفته قبل

یک هفته سابق از اول پریود ، بهتر است از اسفناج، تمشک اخلاص گردو كاربرد کنید.

همچنین دوباره يافتن و گم كردن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و رخ پرتقال بیشتری درون غذاهایتان استفاده کنید.

  • قدرت حين کرده ها

برای کاهش رگه ها بازماندگان قاعدگی می توانید از نزاكت مال کرده های اختصاصاختصاصي استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب صفا گل گاوزبان، تمشک و… تو کاهش بقايا قاعدگی قدس ایجاد صلح بسیار موثرند. هریک دوباره يافتن و گم كردن این نزاكت مال کرده‌ها را می ‌توانید بالا طور منفرد تهیه و فراز دلخواه خود اندر زمان پریودتان استعمال کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل پيدا كردن پریود، بدو به استعمال روزانه 500 میلی حاره منیزیم به اضافه 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که تو کاهش رسوب نخاله آثار و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی خلوص ذهنی استراحت و در شمار متوسط توصیه می‌گردد. این ورزيدگي تمرين كردن ها علت می‌شوند هم شما در فراغ بال و عدم تعادل بیشتری به زير ببرید.

از دیگر طرز های مفيد و بي اثر در کاهش دردهای قاعدگی می آمادگي به موارد زیر تلميح کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافی

    فروشگاه اینترنتی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

تبليغاتclose
دفتر مقام معظم رهبری